Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Podpiętrzenie Jeziora Falmierowskiego

Przetarg nieograniczony

Ogłaszający

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy

Al. Adama Mickiewicza 15
85-071 Bydgoszcz
tel.+48523565758
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    BD.ROZ.2810.22.2020
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    15.06.2020 16:00
  • Termin składania ofert
    13.07.2020 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    13.07.2020 11:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot i zakres inwestycji

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie urządzeń hydrotechnicznych mających na celu zatrzymanie procesu wysychania Jeziora Falmierowskiego, a w perspektywie długofalowej, poprzez kontrole odpływu wody z jeziora, przywrócenie pierwotnego poziomu zwierciadła wody.

 Zakres prac budowlanych  obejmuje budowę zapory w postaci ścianki szczelnej z oczepem żelbetowym o długości 105 m zlokalizowanej na początku rowu odpływowego z Jeziora Falmierowskiego. W zaporze, jako urządzeniu sterującym przepływem, należy wykonać okno przelewowe z szandorami drewnianymi. Zakres inwestycji obejmuje również budowę drogi dojazdowej do zapory, wzmocnionej geokratą wraz z przesłoną przeciwfiltracyjną od strony odwodnej, w postaci dwumetrowej ścianki szczelnej, której zadaniem jest zabezpieczenie przed niekontrolowaną filtracją wody w kierunku Bagna Wrotno.

Zakres inwestycji:

−             Wycinka drzew i zakrzaczeń na terenie budowy – 104 szt. drzew i 2030 m2 zakrzaczeń, (Zarząd Zlewni w Inowrocławiu oczekuje na wydanie stosownej decyzji z Urzędu Miejskiego w Wyrzysku).

−             Zdjęcie humusu na odkład, celem późniejszego wykorzystania, za wyjątkiem odcinka od 0+500 do 0+590 – pozostawienie warstwy humusu pozwoli na zachowanie stabilności gruntu,

−             Ułożenie drogi technologicznej wykonanej z kiszki faszynowej ϕ15 cm, ułożonej dwukierunkowo na wzmocnionej geowłókninie, przysypanie 10 cm warstwą piasku średniego,

−             Zabicie ścianki szczelnej z grodzic stalowych typu G62 za pomocą wibromłota, pełniącej funkcję zapory i przesłony przeciwfiltracyjnej. Głębokość zabicia ścianki wg profilu podłużnego, od km 0+488 do 0+595 na głębokość od 7 do 12 m, na odcinku od km 0+350 do 0+488 na głębokość 2 m,

−             Wycięcie okna przelewowego w ściance szczelnej szerokości 76 cm (szerokość dwóch grodzic) i wysokości 164 cm,

−             Wykonanie oczepu żelbetowego na długości 105 m w km 0+490 do 0+595 (rzędna góry oczepu 93,80, rzędna dołu oczepu sięga 10 cm poniżej proj. rzędnej terenu po stronie odpowietrznej). Zbrojenie z prętów ϕ12 mm co 25 cm, stal 18G2-b lub BSt500S, beton C30/37, XF3.

−             Wykonanie prowadnic zamknięcia głównego i remontowego z ceowników C65 oraz barierki z rur stalowych ϕ5 cm o szerokości przęsła 1,5 m.

−             Wykonanie drogi dojazdowej do zapory długości 490 m – nasyp drogowy z piasku średniego, korona drogi szerokości 3,50m, wzmocniona geokratą wysokości 15 cm, korona na rzędnej 93,60 m n.p.m.,

−             Wykonanie brodu umożliwiającego przejazd przez rów odpływowy z żelbetowych płyt typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm wraz z rowkiem odpływowym wykonanym z korytek ściekowych 35x25x8 cm. Płyty YOMB wypełnione kruszywem łamanym o ϕ≤31,5 mm,

−             Montaż repera wysokościowego na koronie zapory, repera wgłębnego w drodze po stronie odpowietrznej oraz łaty wodowskazowej (zero wodowskazu na rzędnej 92,00)

−             Zagospodarowanie terenu po zakończeniu budowy – plantowanie i humusowanie, uporządkowanie terenu, nasadzenia drzew.

−             Podniesienie poziomu terenu w wybranych miejscach, chroniące przed zalaniem,

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę min. 1 900 000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych 00/100).

- Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia poprzez przedłożenie aktualnej
i opłaconej polisy OC w wysokości nie mniejszej niż wartość zamówienia wynikająca z umowy, która ma być podpisana.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał min. 2 roboty budowlane, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, remoncie, modernizacji budowli hydrotechnicznych na śródlądowych wodach powierzchniowych o wartości łącznej min.
1 900 000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych 00/100).

- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia  zawodowe w kierowaniu budową i robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w zakresie budowli hydrotechnicznych, budownictwa ogólnego.

- Wykonawca spełni warunek która  posiada przygotowanie zawodowe do pełnienia nadzoru archeologicznego tj. co najmniej  - 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych, o których mowa w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2020 r. poz. 282, z późn. zm. ), zgodnie z którym: „Badaniami archeologicznymi kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych. Doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej” (do okresu doświadczenia zawodowego w badaniach archeologicznych nie wlicza się okresu odbytej praktyki w czasie studiów).

Warunki realizacji umowy

zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:  45 000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100).

1.1Zgodnie z art. 10a ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – zwanej dalej „SIWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.

1.2Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.

1.3Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.

1.4Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.

1.5Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SIWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.

1.6Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, (z wyłączeniem złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów składanych razem z ofertą oraz oświadczeń lub dokumentów składanych po upływie terminu składania ofert), uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.

1.7Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.

1.8Zamawiający informuje, że adres e-mail: miroslaw.kwiatkowski@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.

1.9Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.

1.10Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, składaną w formie pisemnej, należy kierować na adres:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy Zarząd Zlewni w Inowrocławiu ul. Królowej Jadwigi 20, 88-100 Inowrocław Godziny pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku: 800-1600Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez Wykonawcę powyższych wymogów.

1.11Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, składaną w formie pisemnej, należy doręczać do Kancelarii, znajdującej się w pokoju 1.8, piętro I
w siedzibie Zamawiającego w Inowrocławiu przy ul. Królowej Jadwigi 20.

1.12Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy zmieniającej, oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należy złożyć również oświadczenia
i dokumenty wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia..

1.13Zamawiający może zastrzec formę pisemną również dla określonych oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę po terminie składania ofert. O przedmiotowym zastrzeżeniu Zamawiający poinformuje Wykonawców wraz z dokonaniem czynności zawiadomienia o konieczności ich złożenia.

1.14Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: w sprawach proceduralnych: Mirosław Kwiatkowski tel. +48 523565758 e-mail: miroslaw.kwiatkowski@wody.gov.pl,w sprawach merytorycznych: Adam Czaplicki tel. +48 523565762 e-mail: adam.czaplicki@wody.gov.pl

Branże CPV

  • 45247211-2 - Roboty budowlane w zakresie zapór

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 24.06.2020 08:25:51
  • Mirosław Kwiatkowski

  • Dodano plik z odpowiedziami na zapytania wykonawców.
  • 26.06.2020 15:44:17
  • Mirosław Kwiatkowski

  • Dodano pliki: Odpowiedzi na zapytania, Dokumentacja geologiczno-inżynierska
  • 30.06.2020 14:43:54
  • Mirosław Kwiatkowski

  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
  • 06.07.2020 08:11:55
  • Tomasz Skowroński

  • Załączono odpowiedzi na pytania oraz zmianę treści SIWZ.
  • 09.07.2020 15:09:14
  • Mirosław Kwiatkowski

  • Dodano pliki: Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ oraz Załącznik nr 6 do SIWZ #38 i #39
  • 13.07.2020 13:23:15
  • Mirosław Kwiatkowski

  • Dokładna data i godzina końca etapu to 11.08.2020 00:00.
  • 03.08.2020 14:56:00
  • Mirosław Kwiatkowski

  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry